2013年7月7日 星期日

【關西自由行】大阪、京都、和歌山5日4夜樂而忘返之旅






【四十歲人學單車記】Never too late

今天想吃咖哩飯...

消失中的味道

告別野村,重新上路

坐月子讓我明白:我是媽媽的公主

[More…]






 
(2013.03) 一直從其他人嘅旅遊blog中大為受惠,諗諗下不如自己都開始寫遊記分享一下,又可以留低旅行嘅快樂回憶。前年同老公本來打算去關西,仲喺高峰期換咗唔少円,結果有咗BB去唔到。今年面試時節結束決定帶埋Jobee輕鬆一下(不過都要有100個乖印章先有得去!)
半年前想book41號回程已經滿咗,結果只有54夜行程。貪心嘅我決定去晒大阪、京都同和歌山。其實有啲趕,去少一個地方會好啲。

Day 1: HK-Osaka
正常嘅早機,到達關西國際機場約兩點半。今次下榻心齋橋嘅大阪日航酒店,有兩個辦法去:
1
)坐airport shuttlecity,不過班次好疏。我哋到步時已經離開咗;
2
)搭電梯上一層坐「南海電鐵」到難波站,再轉地鐵到心齋橋站。不過我哋上咗「急行」停咗好多個站,想快最好揀 "rapid-特急"。


Check point #1: Osaka Nikko Hotel
今次本來有啲後悔冇揀就喺正難波站上面嘅Swissotel,諗住近心齋橋好似方便啲。不過搭過車後又發現其實都好方便,只係第一日要推住行李轉吓車咁解。喺南海電鐵嘅難波站落車後,搵御堂筋線,搭兩個站就到心齋橋,而我哋住嘅日航酒店就喺正上面。
Settle down後,我哋決定行去心齋橋醫肚。原來過條大馬路就到啦!本來我想搵章魚燒先,不過兩仔爺一心想食三文魚子,見到依間壽司店嘅門面都ok,我哋決定搏一搏。
一入內發現佢哋一定做開遊客生意嘅,帶咗我哋上房,又比咗一大堆有圖嘅menu。初頭驚啲嘢唔得,不過食落都唔錯,幾新鮮,我仲以僅有嘅日文叫咗日文menu上嘅野菜Tempura,好味!
本來諗住依餐只係下午茶,但食完再周圍行下已經天黑了。由於我同老公對潮流與扮靚冇乜興趣(其實我都扮靚嘅,不過多數online shopping搞掂!)。於是我哋走咗去睇食物,超市同便利店都睇一餐!
買咗啲戰利品返酒店,但士多啤梨都唔平,而且冇想像中甜...
到九點幾,平時Jobee要瞓架啦,但大家又有啲餓,於是去咗食宵夜。
酒店附近有居酒屋,但今次老公話不如試下間小酒吧,坐落叫咗六款tapas同一個pizza,又幾好味喎!所以Day1可以話只係食、食、食...

Day 2: Osaka

Check point #2: 
大阪天皇寺動物園
Day 2 嘅第一站係動物園。本來我想去拉麵博物館(http://www.nissin-noodles.com/pamphlet_j.pdf),但Jobee揀咗動物園(http://www.jazga.or.jp/tennoji/),因為佢冇見過北極熊。可惜,今日有少少落雨。由心齋橋去天皇寺動物園站唔駛轉車,可以沿御堂筋線搭到動物園前站。

天皇寺動物園唔算熱門景點,因為佢都算係一個鬧市中嘅老牌建設。好奇查一查,動物園於1915年正式開園。1915?有冇睇錯?真係喎!原來動物國有百年歷史,經歷過戰爭嘅洗禮,再不斷翻新並加入新館。知道佢歷史咁悠久後,不禁好尊重日本人依種重視保育嘅態度,我哋喺鬧巿中嘅荔園老早就起咗樓啦!

入到動物園,雖然舊舊哋,但係好大,而且有好多連爸爸同媽咪都未見過嘅動物... 
個雀鳥館令我好impressed因為睇得出佢唔係新建築但依然好有睇頭!仲有深夜動物館非洲/澳洲動物等等……
天公不造美,行行下開始落雨,好彩都有傘同埋唔算好大。動物園有兩邊出口,我本來喺御堂筋線嘅動物園前站入嚟,走時行咗去JR線嘅天王寺站,本來我想坐車去鶴橋站食大阪燒(Okonomiyaki),但發現依度有間shop都有得食,所以決定試試!

食完之後行下商場都有啲幾得意嘅發現!
Check point #3: 大阪城公園
下一個景點係大阪城公園,一樣係沿JR線由天皇寺站坐到大阪城公園落車就得啦,今日嘅行程都可算係好順路!到大阪城仍然有小小雨,但天氣好舒服。其實依個景點對小朋友嚟講可能係沈悶咗啲,我地從落車一直要行約20分鐘,但Jobee雖然行得幾辛苦都有堅持落去。

一向怕悶嘅爸爸今日好有興趣,佢一邊行一邊硏究歷史,原來佢以前有睇過關於豐臣秀吉嘅小說!大阪城有四百幾年歷史,係中世紀統一日本嘅武士豐臣秀吉於1583年始建嘅。秀吉死後,全日本爆發大戰,由德川家康取勝並佔了大阪城並多次徵收民款加建,而德川家族嘅幕府政權則定都於江戶。多年來大阪城雖然有受損但都不斷有大規模清洗同整修,所以亦不失當年嘅華麗!

 
返到酒店休息過後,我哋決定去試上次老友介紹距離酒店好近嘅燒肉店。點知,Jobee居然行行下瞓著咗!搞到爸爸到步後都要抱住佢!餐廳有好多小套房。我哋後悔叫咗套餐,因為有啲部位唔鍾意食,如果再嚟會散叫。
 
 
 

Day 3: Kyoto
雖然我成日叫爸爸早啲起身,但自己都唔好得去邊,醒咗時己經九點啦!
今日要搭車去京都,要快手啲啦!一出房門發現個喼嘅「碌」爛咗,唉,佢都咁大年紀囉,用咗成十年啦,唔怪佢。點知,爸爸將個爆咗嘅碌邊搣咗,內碌仍然可以用!勁!所以我哋一向好鍾意Samsonite,雖然佢唔係超名牌,但quality design 都好好!

言歸正傳,從大阪去京都好方便,而且有好多辦法。我哋照舊坐御堂筋線至梅田,行大約5分鐘至JR大阪站。之前搵返嚟嘅資料有3種車可以搭:
1
JR東海道本線快速往野洲方向,經3站到京都,29分鐘,540円;
2
JR特級雷鳥號經2站到京都,1680円;
3
JR東海道本線往京都方向,經1站到新大阪,轉搭JR新龫線往京都,23分鐘,2930円。

一到站頭問人,好自然個個都會指你去搭第一種方法,因為冇人會為幾分鐘比多二千幾円。我哋買咗票後為咗確保唔會搵錯月台,入閘後再問咗車站職員。注意上到月台班次雖然好多,搭快車會好啲。因為我哋為咗買早餐冇上到本來嘅列車,問檔口個姨姨可唔可以就搭下一班,喺我水皮嘅日文下明白下一班要停多幾個站,所以寧願再遲一班上車反而會早啲到京都。

到歩後,京都個站好大。因為聽朝會攞車,我book咗喺正租車公司旁邊嘅New Miyako,但經過站上面嘅Granvia Hotel,又好後悔,真係超方便,下次要住依間先得!
其實又後悔得一日喺京都,咁多地方想去,點算!Check-in後,我哋決定先去嵐山。
 
 Check point #4: 嵯峨嵐山
由京都站搵山陰本線直接有車到嵯峨嵐山:

1
)如果想坐嵯峨小火車的話,就要搭普通車,唔可以搭快車,可坐到馬堀站落車,跟住指示步行至小火車龜岡站買車票。列車會經過保津川,大部份人會喺竹林落車,亦可坐到嵐山站落車;
2
)如果時間唔多,好似我哋咁,最好直接坐快速到嵯峨嵐山站。車程約15分鐘。
到步後沿住小馬路行約5-10分鐘就到達中心地帶,條路基本上都好好行。我哋一到步就搵嘢食,本來我想食豆腐(皮)料理,但見到嘅餐廳排長龍,最後都係比爸爸依隻食肉獸拉咗去食定食。
午膳完畢,一出門就見到天龍寺,於是行咗入去。雖然都幾多人,但氣氛安靜舒泰。


 
行到盡頭就到咗竹林,不過今日都幾多人,竹林冇咗我想像中超脫嘅感覺。朋友話新八茶屋附近有親子單車租,所以我哋就一正步行至渡月橋方向。其實如果一早租都可以用單車嚟到竹林,不過因為我自己咁大個人都唔識踩單車,所以就由爸爸帶Jobee兜風。
賞景期間,發現好多人喺湖上划船,剛剛爸爸又載住Jobee經過,於是我哋又放低部單車去划船。天氣好舒服,好relax呀!
玩完都快4點啦,本來想行耐啲,不過又想貪心去埋清水寺,所以都係走先啦!
行過又食個軟雪糕先!今次媽咪要櫻花味,Jobee揀咗綠茶味。一邊食仲見到有豆腐味,不過食唔落咁多啦!

返到京都站大約5點,喺站外大門口坐100號巴士可以到清水寺。不過,可能近黃昏嘅關係,等咗好耐都冇車。大大話話都企咗接近15-20分鐘,上到車後又非常塞車,結果已經天黑了。加上Jobee又喺車上瞓著咗,我哋決定喺八板神舍落車,再搵下嘢食。

本來見到旅遊書介紹一間精緻嘅豆腐料理店,點知冇咗?!食肉獸爸爸仲開心,走咗去食shabu shabu。晚飯後行咗一陣阺園附近嘅小街我嘅就返咗酒店。Jobee又好比心機寫travel journal
 

Day 4: Wakayama
早餐過後,終於都到攞車時間,好開心呀!雖然我尋日覺得間酒店房有啲舊,但今日一出門口行兩步就到車行又冇後悔啦!今次喺Nippon-rent-a-car租車,貪佢好多分店,而且攞車同還車嘅地點都幾多。
上到車開始玩下個GPS,向和歌山進發!上咗車之後,我哋就覺得下次要揸多兩日車,因為一家人翱翔公路嘅感覺實在太好了。沿途櫻花遍野,賞心悦目。不過,toll road嘅費用又真係唔平,落和歌山個半鐘左右就比咗四、五次錢,加埋都幾千円。
 
Check point #5:  和歌山黑潮市場
我哋嘅第一個目的地,又係食,係和歌山黑潮市場!一入去就見到重點節目劏吞拿魚,人都幾多所以我哋睇咗一陣就行開咗去覓食啦!
 
 
Check point #6: 和歌山 Porto Europa主題公園
另一個嚟黑潮市場嘅原因,就係可以去埋佢旁邊嘅主題公園,比個機會Jobee玩下細佬仔嘢!個公園最出名嘅激流列車原來要7歲先玩得,不過Jobee一向細膽,啲小兒科嘢反而玩得好開心!
差唔多三點,今晚嘅溫泉酒店喺白浜,仲有四十五分鐘車程先到,我哋又再上路啦!

Check point #7:  白浜千畳敷
到步差唔多日落,入酒店前發現白浜其中一個名勝「千畳敷」原來就喺正酒店旁邊,於是我哋就決定停吓到此一遊啦!顧名思義,千畳敷好似層層疊咁,係長年累月受海浪沖擊所形成嘅大岩盤。日落時份望落去,都幾壯觀架!


 
Check point #8:  和歌山海溫泉酒店
留咗五分鐘千畳敷,事不宜遲,我哋要去check-in啦,唔好浪費咗浸溫泉嘅時間。去到酒店門口,感覺就己經好靜好舒服。等待嘅地方有一排大玻璃窗,全個大堂都係tatami,好relax呀!
 
 
泡湯區除咗男、女分開嘅浴場外,仲有男女混浴(有毛巾提供)及三自私人浴池。外面有鎖匙即係如果冇人,入到去可以自行鎖門,最長可以留一個鐘,私隱度高,又唔駛另外加錢book家族風呂,好適合我哋!
連浸咗兩個浴池,好熱!我哋喺休息位置食條雪條cool down吓。可能因為Jobee著住件浴袍成個和尚仔咁好得意,好多人都望住佢笑...
晚飯時間有兩輪,5點或8點,我哋揀咗後輪。酒店好細心,45點之間喺大堂有小食供應,910點又有宵夜拉麵。
我哋休息過後去咗食下午茶小食。嘩!居然好有驚喜!食物簡單有兩款,年糕串加甜醬,同煎韮菜餅。味道好好,Jobee食完仲想食,於是我哋要佢自己去問職員,佢都算聽話... 但係冇帶相機同電話,一張相都影唔到!依個喺一片落地玻璃同日落下嘅輕鬆舒服下午茶都幾值得回味架!

食飽飽後爸爸話要開車出去搵便利店買下嘢,於是我哋去附近買咗啲零食、啤酒、同Jobee最鍾意嘅果汁味牛奶。返嚟之後Jobee一邊飲心愛嘅士多啤梨味奶一邊寫travel journal. 我最鍾意佢依個專心樣!
8點,晚飯時間終於到啦!有別於其他溫泉酒店,依度唔喺房間用餐,係喺餐廳內。本來有啲怕質數冇咁好,但原來都好精彩!
 
 
 
 
食飽飽我哋返房都仲喺露台浸咗一陣先瞓,今晚Jobee好夜瞓呀!

Day 5: Wakayama - Kansai airport
從軟柔柔榻榻米被窩中瞓醒嘅感覺:幸福。尋晚都未飽完,今日又另一餐豐富嘅早餐。
 
 
本來今朝我哋諗住再浸露天風呂,但居然落雨,Jobee好失落... 不過唔緊要,好彩嚟露台都可以再浸!
 
Check point #9:  和歌山 Energy Land
Check out 之後,我哋去咗一個叫Energy Land嘅小小主題公園。揀去依度因為同酒店好近,五分鐘車程就到,不過地方好細,冇想像中咁好玩,而且其中一個賣點錯視世界因為人太多我哋冇去到。

其實,白浜仲有好多值得玩嘅地方,如果有多一日就好啦!好似水族館、海灘、同有自然景色嘅景點。所以我決定留底以下資料以供日後參考:
641-0014 和歌山市毛見1527番地
073-448-0011
和歌山城
640-8146 和歌山県和歌山市一番丁3
073-432-0001
白浜観光協会
649-2211 和歌山県西牟婁郡白浜町1600
0739-43-5511

0739-42-4495

0739-43-1100
649-2211 和歌山県西牟婁郡白浜町1698-1
0739-82-2220
649-2211 和歌山県西牟婁郡白浜町3083番地(白良浜海水浴場前)
0739-43-2666
649-2211  和歌山県西牟婁郡白浜町459 
0739-42-3515

0739-43-2565
649-2201 和歌山県西牟婁郡白浜町堅田2521番地
0739-82-2615

另外,自駛遊前我覺得用以下websites做計劃都好好,可以約莫預計所需時間同車資。
Mapion
(可以查看詳細地圖)


Navi time

(可以輸入出發地同目的地電話,從而計算出所需公里數、時間及有料公路收費)

Check point #10:  和歌山Tore Tore魚市場
和歌山嘅最後一餐午餐,我哋去咗Tore Tore魚市場。想嚟依度好耐架啦!原來佢比黑潮巿場好行,品種多而且價錢好合理!見到燒烤場,好吸引呀!不過今日爸爸生痱冇胃口,所以冇燒嘢食啦!



兩點幾開始從和歌山去關西機場,原來都有啲塞車。途經好多櫻花樹,心情依依不捨。接近黄昏,望住粉紅色嘅天空,回味住過去幾日友善嘅面孔。我真係好希望有一日中國人都可以擁有一個乾淨、美麗、和諧嘅國土


14 則留言:

  1. 精彩的分享,實用的資料,謝謝!

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. Amanda, glad that it helps. Thanks for reading! :>

      刪除
  4. 多謝你, info非常有用, 祝 您們 生活愉快!!!

    回覆刪除
  5. 十月準備同爸爸去日本,你個blog 好好心機呀!哈唔我係柏景灣籃球miss 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wow 籃球miss!! 咁都見到好有緣呀! 多謝你嘅鼓勵 :>

      刪除
  6. 你去完和歌山就走? 咁在機場還車嗎? 拿車同還車唔同地點係咪貴D架? thx~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,關西機場還車,非常方便. 我check過record, one-way drop fee 要加 2,100 yen (租車本身17,325yen一日, 但係3年前嘅價位),會貴少少但都唔係太多.

      刪除