2018年4月14日 星期六

【週末郊遊9】萬宜水庫東壩半日遊


2017.12)之前參加過一次地質公園海上遊,感覺好好,所以一直想試吓從陸路去地質公園。今次咁啱有同事去完萬宜水庫嘅東壩半日遊,介紹我去,於是即時上網報名。萬萬想唔到今次變咗個千辛萬苦之旅。
我哋就係報咗依個「東壩半日遊」。(https://www.volcanodiscoverycentre.hk/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=118&lang=zh )
 是日週六,本來已經早成個鐘就開始入西貢,但今日嘅塞車情況好唔正常。因為無可避免會遲到,打電話到火山探知館,先知道原來今日西貢爆水管,好多條路封咗,所以早上嘅半日團都遲咗出發。
到入西貢前,又發現有車禍,怪不得條路塞到完全冇車郁。

去到火山探知館,我哋終於都係錯過咗旅遊巴。

唯有坐的士入去,但綠的大排長龍。一波三折,樂樂表哥仲暈車浪。入到東壩已經差不多四點,只有一個鐘頭多啲。
去到涼亭好多牛牛!
嘩!一見到堤壩後面一望無際嘅大海,又即時覺得千辛萬苦嚟到都係值得嘅......
沿途嘅六角柱石,係地質公園嘅地標,遠睇一排排好雄偉。
六角柱石(Hexagonal Rock Columns) 嘅形成,可以追溯到侏羅紀至白堊紀,當時西貢一帶有一座超級破火山口,而內𥚃所載著炙熱嘅岩漿同火山灰喺半熔融的狀況下融結,情況就好似一煲大滾嘅杰粥一樣。隨住熱力逐漸消失後,半熔融的岩漿慢慢冷凝收縮,形成六角網狀裂隙,再向底部延伸,最後切割成無數條石柱。六角柱石喺好多地方都有,但西貢嘅六角柱呈灰白色、屬酸性,與一般由溶岩冷卻而成嘅唔一樣,所以香港嘅地質公園其實好特別㗎!
一億四千萬年前嘅歷史遺跡,大自然嘅鬼斧神工。
行到海邊嘅堤壩,有一排長長嘅錨型石,舅父仲童心未泯走過去影相,然後樂樂表哥好乖咁扶返爸爸落嚟。大海...... 的確係好吸引嘅......
好喇,好奇嘅我又要查一查,到底點解堤壩嘅錨形大石係依個又似丅又似丁字嘅形狀嘅呢?原來,為咗減少波浪衝擊而受到侵蝕,防波堤嘅石頭形狀設計會盡量以最小嘅體積達到最大嘅表面面積。
喺東壩同外面嘅堤壩之間,有一個小湖,日落時分別有一番瀟瑟嘅氣氛。
幾個小朋友,玩掟石頭已經不亦樂乎,有時候快樂真係好簡單。
我嘅小男孩,點解好似忽然長大咗......
隙縫中嘅生命。

玩咗一陣,時候唔早啦,我哋再慢慢行返旅遊車。
海景與堤壩配合得好靚,廣闊無垠、一望無際,人就自然會感覺放鬆
連小朋友都會自動好心情!
返到集合點。據說,藍色嘅錨形大石係為咗紀念興建水庫時犧牲嘅工程人員而建嘅。
上到旅遊車,沿途見到好靚嘅日落景色。
離開時車上嘅導賞員問,有冇睇到「海蝕洞」同「S形石柱」......?噢,真係冇喎,唔通我哋miss咗去程嘅介紹?然後佢話,「噢咁就即係等於冇嚟過啦!」

嗯,咁我又唔同意喎...... 我明白,有啲嘢,大家覺得好有代表性,但何必為所有嘅旅程預設框架呢?我明明就係有嚟過,亦睇到我好欣賞嘅景色。千辛萬苦尋絶景之旅,有得著、亦有錯過,仍然係不枉此行。


部份資料來源:


沒有留言:

張貼留言