2017年4月1日 星期六

【週末郊遊4】獅子山下大草地

Link to 梨子總目錄

本地遊記:

外地遊記:

小學路

隨筆

【小兒科行山入門7】心經簡林與消失的昂平茶園

【週末小旅行7】清新地21夜歸田園之旅

週末小旅行6愉景灣21夜海天一色之旅

【小兒科行山入門6】河背水塘家樂徑

【週末小旅行5沙田秋望21懷舊之旅

【週末小旅行4】黃金海岸21親子之旅

【週末郊遊8T-Park [·]導賞遊

週末小旅行3澳門32夜自駕之旅

【西九州自駕遊】福岡、天草、阿蘇八日七夜盛夏之旅 ()

【台灣西岸自駕遊】高雄至桃園77 ()

【峴港自由行】43夜老吾老之旅

曼谷自由行32老夫老妻之旅

【不一樣的遊記1】加拿大東岸追憶之旅:滿地可篇

東京近郊自駕遊65夜河湖、箱根親親富士山之旅 ()

【沖繩自駕遊】76夜大滿足之旅 ()

【名古屋自駕遊】愛知、岐阜、三重98仲夏之旅 ()

【小學路之八】學海無涯

【小學路之七】最後的淨土

小學路之六】世事無常

【小學路之五因為平凡 所以很美

小學路之四二年級男孩:Big BoyYoung Man

小學路之三愛的教育

【小一面試賽後感催化剷之下犬媽急流言退

釋懷

病榻隨想:《我老婆日日扮死》觀後感

消失中的詩韻

【四十歲人學單車記】Never too late

今天想吃咖哩飯...

消失中的味道

告別野村,重新上路

[More…]

[More…]

[More…]

[More…]



 (2016.10) 秋高氣爽,星期日想揾個地方野餐,當然係有大草地就最理想。以前試過佐敦谷公園、迪士尼酒店、迪欣湖,但要泊車都唔容易。今日決定上去有城市綠洲之稱嘅「樂富配水庫」。

我本來誤會咗依度叫「石硤尾配水庫」,直到後來上網揾吓資料先發現原來配水庫有好多個,而且幾乎都有大草地。而我哋去咗嘅「樂富配水庫」就真係比較平易近人,可以行斜路上唔洗行長樓梯。

話明野餐,當然係要食嘢啦,所以當日一早我已經準備好一大堆食物、蔬果之類。本來想帶三文治,但今朝食咗三文治做早餐,好儍呀!

然後,老公居然忽發奇想,話買燒肉!Picnic食燒肉,真係幾新奇,但更奇嘅係,佢講完之後,我同另一位靚媽老友開始好想食燒肉!最後,我哋喺樂富廣場嘅太興成功買到燒肉!

樂富配水庫休憩公園嘅入口喺聯合道,有幾部車就停正喺門口。其實泊依度係唔得㗎,有機會阻住去水庫嘅工程車,對面商場停車場出口行三分鐘唔洗,所以唔好懶啦!另外,如果坐地鐵亦可喺樂富出行分鐘左右。
進入公園後,沿住左邊嘅斜路上山。
今日三位小朋友好友愛喎!
再向前行,小昆蟲專家又有發現?
五分鐘唔洗,就會見到依個分叉位,有牌寫住「樂富海水配水庫」,揀左路。
快啦!快啦!仲有兩分鐘路程……
見到草地,推門入就
靚媽老友居然喺依個位置都遇見朋友真係相識滿天下!原來,依個大草地係「飛碟會」嘅玩樂場地。
入到草地,比我想像中多人,但仍然有好多位置野餐。
放好帳篷同食物,影張相先。仲有主角: Picnic燒肉!
再嚟一張食物大合照(Sorry…燒肉太受歡迎已經冇咗一半)
小朋友們食兩食就走去玩喇!
而爸爸例牌想放風箏,不過可惜今日冇乜風。
後來,又變咗踢波喇!
可愛佬佬最鐘意扮蜘蛛。
獅子山下綠油油嘅大草地,難得嘅免費享受,感覺真係好!
差不多黃昏,我哋開始收拾細軟離開。
山頂草地行落一分鐘左右就有洗手間,好方便。

今次嘅配水庫之行後,我發現原來市區都好多配水庫有大草地,例如人稱「嘉頓山」石硤尾二號配水庫,但要留意唔係個個都開放比公眾㗎!



沒有留言:

張貼留言